Blogger Templates

HANYA DI HATIKU

Saturday, June 21, 2014

PEREMPUAN BODOH BUAT KERJA BODOH

Puasa pun hampir tiba, dah nak dekat tarikh kahwin si betina meroyan.... Barang-barang kahwin dah beli ker? Mane taw kot-kot masih tertinggal maklum lah sibuk duk stalk blog orang kan.... Haha.... Kau kan nak wedding yang grand, duit tak seberapa tapi tak sedar diri....


Bila perempuan bodoh buat kerja bodoh nilah jadi nya.... Dengan tunang sekali sama bodoh... Tak sangka tunang kau pun kaki fitnah dan suka mengutuk orang.... Sesuai dah dengan betina sewel macam kau.... Kalau kau tak nak orang ganggu life kau, kau jangan jentik life aku.... Tak payah sibuk-sibuk bagitahu semua kawan-kawan kau pasal aku, nanti tak pasal-pasal fb kau melekat dalam blog aku ni....

Aku nasihat kat kau, cuba lah jadi matang sikit, tak payah buat perangai bodoh macam budak-budak duk mengata belakang tapi kat depan takut... Muka dan umur jer tua tapi perangai bodoh.... Sama spesis rupanya kau dan tunang kau patut bodoh yang amat pun tunang kau tu.... Cuba lah sedar sikit diri tu tak sehebat mana.... Kalau dulu Allah pernah bagi kau sakit, sekarang berubah lah ni makin liar pulak perangai....

Orang zaman sekarang sibuk nak kahwin awal sebab nak elak kan fitnah asyik keluar berdua-duaan tapi kau ni sibuk nak buat majlis grand tapi tak nak kahwin lagi.... Sanggup ke hulu ke hilir dengan jantan macam bohsia asal kan majlis kau grand.... Bila orang panggil betina murah marah... Habis betina mahal ke keluar malam dengan jantan? Kau tak payah sibuk dengan life aku, aku bahagia dengan life aku sekarang...

Kalau kau rasa aku ni jahat, tak payah kisah pasal aku, kisah pasal hidup kau dah lah.. Dah rasa orang ni jahat, tak payah berkawan dengan aku.. Ni sibuk nak tahu sal aku tapi bila aku kutuk kau marah... Dah family kau terhormat dan jenis orang baik-baik mesti tak join birthday tunang kau ritu... Family alim kan mesti tahu bab agama... Kalau dah tak kisah dan tak reti halal haram makna nya memang sosial lah... Kau tak rasa diri kau sosial ke keluar dengan tunang ke hulu ke hilir setiap malam then bawak balik kampung padahal bukan laki bini lagi.. Mengalahkan laki bini perangai kau.. Betol orang cakap, orang tak kahwin lagi over dari dah kahwin... 

 Kau still stalk pasal aku dan nak tahu sal life aku sebab kau jeles dengan aku kan? Yelah sebab kau tu bukan hebat mane pun walaupun belajar sampai degree.... Degree Marketing pun, biase jelah promote barang pada orang.... Sape-sape pun boleh amek kos macam kau.... Kalau kau arkitek ke doktor ke pensyarah ke peguam yelah jugak hebat kan? Tak payah nak bangga sangat k? Cari aku kat whatsapp... Aku nak face to face dengan kau jangan nak jadi bengap sangat buat bodoh... Konon tak nak gaduh tapi gi canang 1 fb pasal aku... 2 bukan cari gaduh ke? Kalau kau tu hati mulia dan tak nak gaduh meh cari aku depan-depan... Tak nak gaduh ke bercerita dalam fb? Memang kau ni bodoh!

Kau tak puas hati dengan aku, cari aku dalam whatsapp tak perlu perli-perli dalam fb segala bagai... Tak dapat apa-apa pun kau cakap cam ni.... Kau ni degil kan bila aku suh cari kat whatsapp? Lupa pulak kau ni kan kaki gaduh suka cari pasal dengan semua orang sebab tu hidup kau tak tenang.... Kau block fb aku, remove instagram aku tapi terhegeh-hegeh stalk fb dan blog aku pehal? Dasar betina murah bodoh, bercerita kat semua orang yang kau ni ade stalker... Nak perasan diri retis tengok sikit kau tu kaki skodeng ke tak... 

Kau tak puas hati dengan aku part mane? Nape kau nak cerita pada kawan-kawan yang baru kau kenal pasal aku dan ajak dieorang mengutuk aku? Kau fitnah aku macam-macam depan tunang kau then tunang kau percaya kau ni gadis alim suci.... Kau ade cerita siapa aku dulu dalam hidup kau? Kau still nak ambil tahu tentang life aku sampai sekarang pehal? Sila jawab dalam WHATSAPP yer... Dah kaki stalker, ngaku diri stalker... Mohon terasa~~~ 

TALK : Cari dan balas pertanyaan aku dalam WHATSAPP