Blogger Templates

HANYA DI HATIKU

Wednesday, June 18, 2014

HIDUP BIAR ADA AGAMA

Entry ni khas untuk perempuan gila a.k.a perempuan meroyan yang perasan diri cantik dan mulia gila tiada dosa... Maklum lah orang lain ni semua jahat dan banyak dosa... Orang lain cakap semua salah even diri dia sendiri pun salah...

Hei perempuan gila! Kau tak payah lah nak tunjuk diri kau baik dan mulia depan kawan-kawan kau tapi dalam masa yang sama kau mengutuk dan bercerita buruk pasal aku... Ape hal kau nak ungkit setiap ayat aku depan orang lain? Dah hebat sangat dan diri kau betol, sound aku depan-depan bukan ke hulu ke hilir fitnah dan burukkan aku... Nak cakap bodoh, belajar sampai degree... Tapi mungkin kau ni bodoh + pengecut kot tak reti cari depan...


Tak perlu kau nak bangkang ayat aku kalau kau sendiri tahu apa aku cakap tu ikut agama bukan aku ni perasan baik pun... Kau pun tahu duduk berdua dengan lelaki, ke hulu ke hilir dengan jantan dan gambar rapat-rapat berdosa... Bukan aku yang cipta hukum tu tapi Allah... 


Kalau kau dah kahwin, lantak kau lah nak letak gambar berpeluk sakan dan bercium bagai pun sebab dah halal orang pun tak kan kondem... Nak keluar dengan tunang lantak kau lah tapi tak payah menunjuk dalam fb... Macam kau sorang ada tunang, orang lain pun ade bf dan tunang tak der over macam kau... Kau bajet famous orang semua nak kisah pasal kau... Kalau kau tu artis tak pe gak... Kalau kau ni cantik tak pe gak nak over ni muka cam tu je... 


Ada tunang diam-diam sudah sebab orang lain pun ada... Orang lain pun tunang lama macam kau tapi tak der interframe gambar dengan tunang macam kau tup-tup dah kahwin dah... Orang lain elok je bertunang tapi kau ni jenis kaki menunjuk suka up load segala bagai dalam fb... Mungkin family kau semua camtu dah tua-tua up load gambar selfie dan setiap tempat up load gambar... Hish3...

Bertunang bukan untuk di war-war kan, tapi perlu disembunyikan... Kawan-kawan kau semua perangai cam kau jenis tak reti adab Islam sebab tu dieorang ambil gambar berkepit dan rapat dengan boyfriend atau tunang... Kau umur dah tua 26 tahun tapi bodoh macam budak umur 18 tahun nak belajar cinta... Tak reti dosa pahala, tahu up load gambar dengan jantan jer...

Kau ni berlagak je lebih tapi gila, perasan diri hot... Dah rasa diri hebat meh cari aku depan-depan ni bangang bercerita dalam fb... Dasar betina pengecut... Buat apa konon hebat dalam fb tapi depan-depan takut... Muka tu dah lah hodoh, perangai pun buruk... Cuba ubah perangai kau ni dah macam beruk... Tunang kau kalau cerdik sangat dah lama ajar kau tapi ni sama bodoh dengan kau... Sekali lagi aku tengok kau kutuk aku dalam fb kau @ fb kawan kau, fb kau akan famous dalam blog aku ni... Aku tak kan teragak-agak cari kau... Sedar diri sikit betina meroyan + saiko...

TALK : Tak sabar nak g Pesta Floria Putrajaya malam ni