Blogger Templates

HANYA DI HATIKU

Tuesday, June 3, 2014

STALKER VS PENGECUT

Hello stalker!

Aku buat blog ni khas untuk kau.... Kau diam bermakna kau takut... Kau takut untuk cari aku private, kau takut untuk berdepan dengan kenyataan, kau takut untuk cakap direct dengan aku sebab kau ni PENGECUT! Kau takut semua rahsia kau terbongkar kalau kau whatsapp tak pun mesej aku... Kau berani up date status dan cakap dalam fb je sebab kawan-kawan kau tak tahu perangai sebenar kau... Dieorang semua anggap kau baik, jenis tak suka fitnah orang dan tak suka buruk kan orang tapi sebenarnya orang yg pernah bermusuh dengan kau je tahu betapa hitam dan buruk nya hati kau...

Tak payah lah tunjuk hebat dalam fb up date status macam-macam, cari aku private... Kau takut tak de orang backup kau eh? Gi ofis je baru kau up date status sebab ada kawan yg perangai busuk cam kau untuk tolong bagi ayat pedas... Dah perangai buruk memang tahu lah cara nak aibkan orang... Bila duk umah tak berani up date apa-apa sebab kau tak de idea... Yes sebab kau ni PENGECUT berani kata belakang tapi takut kata depan... Berubah lah yer stop kutuk orang kalau kau ni baik... Kau tak perlu up date apa-apa dalam fb, tak puas hati cari aku terus kat whatsapp aku sedia layan kau... Nak tengok jugak minah meroyan ni cakap apa... 

Kau meroyan macam orang mental dalam fb sebab dah tak boleh stalk fb aku... Then kau bercerita dalam fb kau aku ni stalk kau, tak cerita kau pun stalk aku?Kau memang pandai berlakon tunjuk orang nampak jahat dan kau nampak baik... Kau putar belit cerita dalam fb konon kau tak bersalah... Dulu kau pernah up date status dalam fb aku cari kau dan mengutuk kau... Kau ni gila ke apa? Aku tak kenal sape kau macam mana aku nak cari kau? Kau yg cari aku bercerita macam-macam dan cakap kau teraniaya... Cerita realitinya kau cari aku tapi kau cakap dalam fb aku cari kau... Hebat sangat ke orang nak cari kau? Artis ke kau? Cantik sangat ke sampai orang nak jeles dengan kau? Siapa kau nak cakap orang jeles dengan kau? Sebelum kau cakap aku hina dan kutuk orang sekeliling kau, kau baca balik status sebelum ni aku kutuk dieorang dulu atau dieorang kutuk aku dulu? Kalau kaum keluarga kau dan kawan-kawan kau orang baik-baik, dieorang tak kan perli atau kutuk aku... Kalau dieorang tak mengata aku, aku pun tak mengata dieorang... Cakap pandang kiri kanan...

Cukup lah stalk pasal aku dan memfitnah aku dalam fb kau sebab kisah kita dah lama berlalu... Kau ni masa silam aku, jangan lah muncul di masa depan aku... Aku pun dah malas nak gaduh dengan kau tapi kau ni berlagak, tunjuk hebat dalam fb up date status tapi tak pernah cari aku... Cerita kat family kau, aku ni stalk pasal kau padahal kau yg stalk aku... Kau ni memang tak sedar diri, jenis perasan diri tu hebat orang nak kisah pasal kau.... Kau perasan orang ni nak tengok sangat pasal kau, bangga sangat dengan kau... Nak kata cantik, tak pun... Kalau cantik bangga gak nak jadi kawan kau.... Nak cakap orang bijak tak pun kalau bercakap pun macam orang bodoh tak cukup ilmu.... Sia-sia jer kau belajar sampai degree tapi otak bodoh macam budak tak cukup akal...

Aku dah ada life aku sendiri, kau akan ada life sendiri so fokus pada life kau... Aku pun banyak lagi benda yg perlu aku fikir untuk diri aku dan family aku... Tak perlu kau nak jeles dengan aku sebab setiap manusia di beri kelebihan masing-masing... Tak perlu cemburu kalau hidup aku lebih baik dari kau sepatutnya kau bangga untuk pihak aku kalau betol kau pernah anggap aku BFF kau... Kita bukan budak umur 20 @ 21 tahun nak bergaduh dah 26 tahun nak jadi mak n bapa orang so fikir lah rasional... Mungkin aku tak patut berkawan dengan kau dulu dan terima kau jadi kawan... Aku ingat kau dah berubah sebab kau dah ada boyfriend dan tak benci aku tapi rupanya masih di perangai lama... Silap aku berkawan balik dengan kau dan lepas ni aku tak kan buat silap lagi... Betol orang cakap manusia ni susah nak berubah kalau jahat tetap jahat... 

TALK : Kalau kau ada tak puas hati dan marah dengan aku, cari aku kat whatsapp... Tak perlu gaduh-gaduh atau marah-marah boleh bincang elok-elok... Kalau kau dah matang dan cerdik kau akan cari aku... Tapi kalau kau masih dengan perangai lama yg suka benci dan fitnah orang,kau tak kan cari aku... Cari aku kat whatsapp, kita setel elok-elok... Kalau kau rasa nak still nak gaduh dan tak nak cari aku terpulang...