Blogger Templates

HANYA DI HATIKU

Friday, November 7, 2014

MISS MY PARTNER

Dah hampir sebulan tak jumpa my Zauj.... Rindu lah pulak bila lama tak jumpa, selalu 2 minggu @ 3 minggu je tak jumpa ni sebulan jugak lah tak jumpa.... Tak lama dah nak jumpa balik tapi rasa macam lama je hari-hari berlalu.... Lagipun orang kat sana pun selalu ngadu penat kerja balik umah Mrs. Wifey tak der...

Takpe lah ni pengorbanan kita bersusah dulu untuk duk sekali di masa depan.... Pejam celik pejam celik dah setahun kiteorang berjauhan.... Kadang-kadang rasa macam pelik jer orang lain berpisah punya lah meraung, menangis bagai time nak berpisah tu.... Kiteorang rilek je siap melambai-lambai lagi time nak masuk kat balai berlepas tu.... Hati kering kot!

Tapi sejak 2 @ 3 bulan macam lain je perasaan, mata mesti berair bila dia nak fly.... Perubahan hormon kot, sebelum ni ok jer... Tapi nak buat cam ner berjauhan sebab bekerja at least dalam sebulan dapat jugak jumpa... Nak buat cam ner long distance marriage katakan.... Bersabar dulu nanti Allah permudahkan jalan untuk cepat-cepat duk sekali...

Mujur lah kat umah ni ade Balqis, dia lah teman gelak, teman gaduh, teman bermanja dan teman yang suka merajuk.... Yang paling penting dia tak ley berpisah dengan aku.... Pantang aku hilang mula lah mencari... Hihihihihi.... Pergi mana-mana jer orang ingat dia anak aku, manja teramat sangat sampai orang jual pun cakap aku ni mama Balqis.... Walaupun berjauhan dengan my Zauj tapi aku dekat dengan family jadi sebab tu hidup tak rasa sunyi....

Apa aku panggil dia biarlah rahsia kami tak perlu pun heboh dalam fb panggilan kiteorang apa, cukuplah kiteorang jer tahu.... Orang couple pun berabg sayang dalam fb, geli kot.... Tak kahwin lagi tak payah lah menonjol sangat gambar dengan bf n gf, kalau tak jadi nanti malu.... Kiteorang nak cakap pape dalam phone je tak perlu tunjuk romantik kat fb.... Hehehehehe.... Romantik ke? Gangster adelah....

TALK : I miss you dear hubby.....