Blogger Templates

HANYA DI HATIKU

Thursday, August 13, 2015

HAPPY BIRTHDAY MAMA NDM

Happy belated birthday Mama NDM!!!

Pada 31 Julai 2015 lepas genap lah usia aku 27 tahun..... OMG dah tua aku sekarang! Alhamdulillah di umur 27 tahun ni kehidupan aku lengkap sebagai seorang isteri & seorang ibu.... Hadiah birthday tahun ni paling special & tak ternilai iaitu putera hati tercinta..... Tu hadiah paling besar & istimewa yg pernah aku dapat sepanjang hidup....

Tak sangka umur 27 tahun ni aku dak bergelar ibu, so excited.... Sape tak happy dapat anak, penyeri rumahtangga tambah-tambah anak yg secomel & secerdik NDM..... Alhamdulillah sejak kehadiran NDM rezeki aku makin bertambah & bisnes aku makin maju....

Birthday tahun ni tak dapat sambut dengan Encik Hubby lagi jadi akan dituntut bila Encik Hubby balik bulan 9 nanti.... Cuma sempat sambut berdua je dengan NDM..... NDM pun sekarang dah genap 4 bulan.... Kejap tak kejap baby aku dah makin membesar....

Terima kasih pada semua yg wish birthday aku, alhamdulillah masih diberi kesempatan oleh Allah S.W.T. untuk bernafas hingga ke hari ini.... Aku hidup sampai ke hari ini untuk baby NDM.... Mama akan cuba sedaya upaya memberi Adik kemewahan & cukup semua macam baby lain.... Mama janji sayang.... Baju kamu sekarang pun dah bertimbun Mama beli sampai tak sempat pakai....