Blogger Templates

HANYA DI HATIKU

Wednesday, March 4, 2015

ALHAMDULILLAH SEMUA SELAMAT

Cepat betol masa berlalu, hari ni dah 4 Mac 2015.... Menghitung hari dah, tik tok, tik tok.... Berdebar nya menanti saat yang bakal tiba nanti.... Semoga dipermudahkan oleh-Nya....

Makin hari makin membesar dan makin hari makin dekat tiba waktu nya..... Alhamdulillah Allah beri aku rezeki sihat tubuh badan walaupun dah semakin sarat..... Kalau orang lain, dah terbaring kat rumah dan tak larat dah....

Sampai ke hari ni aku masih boleh drive selamba jer..... Ada orang cakap aku ni tak macam orang 'sakit' sihat memanjang jer, tak letih macam orang lain..... Aku masih larat untuk drive, jalan pun ok jer.... Alhamdulillah tak ada masalah kesihatan dan masalah yang teruk.... Syukur sesangat....

Aku berdikari hari ini sebab aku berjauhan dengan suami..... Aku kuat walaupun aku rasa kekadang tak larat.... Kalau orang lain manja dah minta suami yang tolong drive @ buat apa-apa..... Cinta hati pun behave je tak buat aku risau.... Thanks sayang sebab sentiasa sihat dan aktif.... Huhuhuhu.....

Semoga Allah memberi aku kesihatan yang berpanjangan dan tiada apa-apa masalah pada diri aku.... Kelmarin Allah bagi kami ujian yang sangat menyentap tangkai hati sampai air mata bercucuran jatuh dan hari ni Allah bagi kami senyuman.... Terima kasih Allah :-)