Blogger Templates

HANYA DI HATIKU

Sunday, October 9, 2011

HAPPY BIRTHDAY MOM !

09/10/2011 Special date for my gorgeous Mom...Happy Birthday yg ke 47 Mak...Semoga panjang umr + murah rezeki n cepat2 dapat cucu...Hahaha...Terlebih sudah ayt itu :-) Maaf terlambat wish besday Mak tadi...Terima kaseh Mak krn telah membesarkan saya n menjadi anak yg terbaek untuk mu...

Jasa mu itu tak mungkin dapat di balas dengan kata-kata dan wang ringgit...Terima kaseh jua kerana sentiasa menyokong ape saja yg saya buat wlpn kekadang ia tak menyenangkan hati Mak...Sorry kalau ade impian Mak yg tak mampu anak mu ini capai...

Menjadi anak mu adalah perkara terbaek yg pernah berlaku dalam hidup saya...Tak mungkin saya akan jumpa Mak sehebat Mak saya ini...Mak lah tempat saya mengadu n segalanya untuk saya...I'm proud to be your daughter...You're the greastest mom i ever had...I Love You So Much,Mak